PODWODNA MAPA w Find the Button! 🧐| Bella

  • Opublikowany Miesiąc temu

    KittyBella

    Trwanie: 11:37

    PODWODNA MAPA w Find the Button! 🧐| Bella
    Jeżeli filmik Ci się spodoba, zostaw kciuka w górę! ;)
    🛒SKLEP: bellastyle.pl/
    ➡️ Grupa na FB: bit.ly/2ygPHxO
    📸 Instagram : bit.ly/2sNVH2l
    www.roblox.com/games/2665326799/Find-The-Button-V2?refPageId=c3c15867-8501-4a97-9c8e-139e322a58e7

Dariusz Januszewski
Dariusz Januszewski

Ja tez gram

18 dni temu
Dariusz Januszewski
Dariusz Januszewski

Ale nie teraz

18 dni temu
Adam Szefler
Adam Szefler

Ok💝💖❤️👁️👄👁️🗣️🎉🎊✨🌟⚡

22 dni temu
《Motylek 》
《Motylek 》

Mi sie twoje filmy bardzei podobają nisz vito

24 dni temu
Lukasz
Lukasz

A gdzie Vito Bello

Miesiąc temu
gumball
gumball

Ładne światełka i również ty ładnie wyglądasz bella

Miesiąc temu
szymon szymkowiak
szymon szymkowiak

Super film

Miesiąc temu
Maria Slimak
Maria Slimak

Jeśli to czytasz Bella... Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!

Miesiąc temu
little. hermione
little. hermione

Ja kiedy słyszę te odgłosy z tyłu oraz spadające lampki: 👁👄👁

Miesiąc temu
Irmina Żakowska
Irmina Żakowska

Łał

Miesiąc temu
Malgorzata Kolakowska
Malgorzata Kolakowska

Epicki filmik Bella Pozdro 💗💗😀

Miesiąc temu
Tom Tom
Tom Tom

Hej bella dodasz mnie do znaj mam nik bella90ii

Miesiąc temu
Krzysztof Samborski
Krzysztof Samborski

Bella mam cię na tapecie

Miesiąc temu
Oliwia Lidzbarska
Oliwia Lidzbarska

Mega film Bella, daj Fibi inne lampki i niech się zajmie swoimi lampkami, a twoie na odcinku nie biędzie ściągać

Miesiąc temu
Kamila Sowa
Kamila Sowa

No to wajna sbrawa s tom fibi

28 dni temu
Lenka Tom
Lenka Tom

Pozdrawiam serdecznie wszystkich widzów Belli 😂🤣😍😘

Miesiąc temu
halina tarasiuk
halina tarasiuk

jak ty tą kamerke w roblox obracasz pliss odpowiec

Miesiąc temu
honorata kopec
honorata kopec

to fejk ten gudzik

Miesiąc temu
Julka Woszczyna
Julka Woszczyna

H

Miesiąc temu
Paweł Majewskipaweł
Paweł Majewskipaweł

Nagraj mepciti z godzinę pż piceri

Miesiąc temu
0pants 0pants
0pants 0pants

Kozacki filmiczek

Miesiąc temu
helciakittybellcia
helciakittybellcia

Vito to nob a bella to pro😎🌷

Miesiąc temu
air
air

Cześć Bella i jej widzowie, mam prośbę moglibyście wbić do mnie na kanał? Zacząłem niedawno swoją przygodę z nagrywaniem i chciałbym mieć motywację do dalszego działania.

Miesiąc temu
Lena Wamej
Lena Wamej

Bella, mam dla ciebie swietna gre. Nazywa sie "COTTON TOWER" ( ̄▽ ̄) Edit: Uwielbiam cie 😉

Miesiąc temu
Karol Wesołowski
Karol Wesołowski

Piękny film i bardzo ładna miniaturka, szanuję

Miesiąc temu
Malgorzata Kolakowska
Malgorzata Kolakowska

Ja też

Miesiąc temu
Nadia Gaczkowska
Nadia Gaczkowska

Bellka!!nagrasz obby Pysia i Hektorek plisss

Miesiąc temu
Nadia Gaczkowska
Nadia Gaczkowska

"Bardzo fajny film,,jestem fanką ☺️☺️😊

Miesiąc temu
Jan Dudziński
Jan Dudziński

zrobisz odcinek z star stable

Miesiąc temu
Jan Dudziński
Jan Dudziński

proszę

Miesiąc temu
Kasia Zet
Kasia Zet

Bella ostatnio też grałaś w rage runner był tam abgrejd (nwm jak sie to pisze) i za 300 coinsów mozna kupic cheakpointy fajnie gdy nagrasz to znowu :))

Miesiąc temu
Wonder 112
Wonder 112

Bella a kto wygrał konkurs?

Miesiąc temu
KittyBella
KittyBella

Jeśli chodzi Ci o Star Stable to pokazywałam już na story.

Miesiąc temu
DuszekYT
DuszekYT

Epicki filmik

Miesiąc temu
Jagoda Janowicz
Jagoda Janowicz

Super odcinek pozdrawiam😁😁😁😘😘🐱🐱🐈🐈🦄🦄🌺🥀🌹⚘🌷🌼🌻💐💐💐💐🌸😘😁🙂👍

Miesiąc temu
Vito i Bella
Vito i Bella

Dopiero zaczęłam a już mi się bardzo podoba ♥️

Miesiąc temu
Julia Szymczak
Julia Szymczak

Fajna gierka😊

Miesiąc temu
Sylwester Ciechowski
Sylwester Ciechowski

❤Iqov

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

Miesiąc temu
Anna Kurek
Anna Kurek

Fajny film

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

Miesiąc temu
_Antonia Melody_
_Antonia Melody_

Jejusiu ale sie stęskinłam za twoimi filmami 🥺! Ty mnie wychowałas na youtubie a teraz przez wróciłam do oglądania. Uwielbiam cie Belka nie zmieniaj sie nieważne co powiedzą ! ❤️

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

Miesiąc temu
Poki xd
Poki xd

Bella czy morzesz z vito przy odcinkach napisać jaka to gra bo bym chciała zagrać ? Super film łapka jest i subik też i dzwonek:)

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

Miesiąc temu
Sylwia Kuta
Sylwia Kuta

🙅🏼‍♀️🙅🏼‍♀️

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

?

Miesiąc temu
Sylwia Kuta
Sylwia Kuta

Ja decyduje że nie jesteś gapą

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

?

Miesiąc temu
gwiastkakotkatube
gwiastkakotkatube

Bella laczego pużnoo nagrywasz

Miesiąc temu
LeoŚka
LeoŚka

Pewnie coś jej wypadło

Miesiąc temu
katerona16
katerona16

Bella: dzyndzolcie dzwoneczkiem widzowie: myślą co ta Bella mówi dziwne i tak ją lubię więc oglądam! Łapa jest sub jest

Miesiąc temu
mal65100
mal65100

Hejka Bella dasz mi robux proszę Kolkola8

Miesiąc temu
Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. Marketing
Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. Marketing

nobpczekam i czekam

Miesiąc temu
Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. Marketing
Inter-Logistic Polska Sp. z o.o. Marketing

okturejgodzinie wszuvicifilm

Miesiąc temu
Zofia Makowska
Zofia Makowska

Bella znaczy piękna pozdro i dasz serduszko

Miesiąc temu
Kinga Gajos
Kinga Gajos

hej kocham twoje filmiki

Miesiąc temu
Nikola Trojnar
Nikola Trojnar

Nie dostałam nigdy serduszka od nikogo

Miesiąc temu
Nikola Trojnar
Nikola Trojnar

Dzięki bella za serduszko😃😃😃

Miesiąc temu
Nikola Trojnar
Nikola Trojnar

Fajna gierka😚

Miesiąc temu
Iris Dragon_Official
Iris Dragon_Official

Fibi jest taką wariatką jak jej właścicielka czyli....tam tara dam BELLA a tak wgl superowy odcineczek.

Miesiąc temu
Julia Ratajczak
Julia Ratajczak

Zagrasz z Vito adopt me

Miesiąc temu
Natalia golus
Natalia golus

Bella super film 🎥🎥🎥

Miesiąc temu
Paulina Kiziok
Paulina Kiziok

Bella nagrywaj z vito

Miesiąc temu
dzwonek
dzwonek

Adam dzwonek

Miesiąc temu
dzwonek
dzwonek

Bella jak będzie piggi to to muj nick

Miesiąc temu
leki to kox
leki to kox

juhu

Miesiąc temu
Lena Będzińska
Lena Będzińska

życie żebyś miała ciepło w domu , bo ja mam troszeczkę zimno .

Miesiąc temu
Malgorzata Kolakowska
Malgorzata Kolakowska

XD mi gorąco w hacie

Miesiąc temu
Mar k
Mar k

Od kąd masz FIBI to jakos częściej nagrywasz z kamerką Mogę serducho?

Miesiąc temu
Nina Lech
Nina Lech

Bella a kiedyś nagrasz odcinek z MSP

Miesiąc temu
Karinka
Karinka

Plis ADOPT ME proszę nagraj tom gre

Miesiąc temu
Basia Kowalewska
Basia Kowalewska

Bella ile masz lat?

Miesiąc temu
Renata Stasiek
Renata Stasiek

Na rybce

Miesiąc temu
kotełek kotełkowy
kotełek kotełkowy

NIEMASZ PSYCHY MNIE DODAĆ NA ROBLOX

Miesiąc temu
Mirosława Modzelewska
Mirosława Modzelewska

No to dobrze jak tak to jest z tymi produktami własnymi się nie da się zrobić to w sumie

Miesiąc temu
Joanna Kuc-Wysocka
Joanna Kuc-Wysocka

Na na na na jjjjjjj epickiejszy filmik na świecie można by tak pisać i pisać super filmik życzę wszystkim miłego oglądania 😘

Miesiąc temu
Lana Zofka
Lana Zofka

Bella wpadłam na fajny pomysł, na film na twój kanał.Tylko nie wiem że ci się to spodoba...Nagrajcie z Vito w Minecraft zabawa w chowanego pod wodą. Proosze 🥺✨

Miesiąc temu
Wiktor Wróbel
Wiktor Wróbel

EPICKA JESTEŚ

Miesiąc temu
pati Szermierka
pati Szermierka

Fajny filmik . Pamiętam że chyba kiedyś Vito albo Ty Bella nagrywaliście to samo tylko w Minecraft

Miesiąc temu
karol koprucki
karol koprucki

Kocham Cię kittibela

Miesiąc temu
piotr sulecki
piotr sulecki

jak sie zaalogowacz do robloksa

Miesiąc temu
Julii qwp
Julii qwp

Jesteś moją youtuberką dzieciństwa i cieszę się że spotkałam ciebie i Vito 🥺

Miesiąc temu
MartiGamesGirl
MartiGamesGirl

Hejka robiłam ciebie w the sims 4 😍❤️🥰

Miesiąc temu
Marek Kowalski
Marek Kowalski

Nagrasz filmik z mapach Piggy

Miesiąc temu
Kamil Wielgasiewicz
Kamil Wielgasiewicz

Ogladaja was dzieci

Miesiąc temu
Kinga Wacławska
Kinga Wacławska

Bella plis nagraj znowu meepcity

Miesiąc temu
Kinga Wacławska
Kinga Wacławska

Dasz❤️

Miesiąc temu
Amelcia Szych
Amelcia Szych

Tak nagraj I nagraj piggi

Miesiąc temu
Lenka Kurek
Lenka Kurek

Bella a ile ma latek fibi

Miesiąc temu
Stasia Rosniak
Stasia Rosniak

Epicki film

Miesiąc temu
Basieqq
Basieqq

smutno m bo mam dziś 7 lekcji i nie mogę cię oglądać do 14 :(

Miesiąc temu
Max & Hayley
Max & Hayley

6:14 spoko ja 5 min po obejrzeniu filmiku zapomnę

Miesiąc temu
Max & Hayley
Max & Hayley

@MartiGamesGirl bo jestem wielką fanką Vito i Belli

Miesiąc temu
MartiGamesGirl
MartiGamesGirl

Widzę cię już 10 raz!

Miesiąc temu
Max & Hayley
Max & Hayley

Mega Epicki filmik tak jak Twoje wszystkie

Miesiąc temu
Agata Kowalik
Agata Kowalik

FAJNY FILM

Miesiąc temu
weronika kielbowicz
weronika kielbowicz

fajny filmik jesteś najlepszą youtuberką :D

Miesiąc temu
Lidia Kakowska
Lidia Kakowska

Bellla ten film jest epicki😁😁😁😁

Miesiąc temu
Lechowicz Maja
Lechowicz Maja

Uwielbiam jak Fibi wariuje🐱

Miesiąc temu
halinaoliwia kinak nowak
halinaoliwia kinak nowak

Fajnego iPhona zbudowałeś

Miesiąc temu
Agnieszka Wojnowska
Agnieszka Wojnowska

Moje imie to natalia wojnowska .

Miesiąc temu
Biana Horbarczuk
Biana Horbarczuk

Super film bella 🤗🤗

Miesiąc temu
rafal z
rafal z

Super filmik pozdrawiam was👍

Miesiąc temu
Lenka Tom
Lenka Tom

Dziękuję

Miesiąc temu
Ania Maciek
Ania Maciek

Bella bella bella nie wkurzaj się 5:18

Miesiąc temu
Daria Polarna
Daria Polarna

https://youtu.be/1RqHNAmAaME

Miesiąc temu
Iza Hanejko
Iza Hanejko

Bella proszę daj pod moim komentarzem serduszko jesteś super pozdrawiam serdecznie Izabela

Miesiąc temu
Justyna Burska
Justyna Burska

Bela nagrasz z vito pozdrawiam

Miesiąc temu
XANAX
XANAX

czemu tak krzyczysz do tych biednych dzieci

Miesiąc temu
Oliwia Oliwia
Oliwia Oliwia

Bella nagrasz kiedyś rojal big bo tam jest najnowszy abdejt plis plis

Miesiąc temu
Sabina Pakosiewicz
Sabina Pakosiewicz

Ale epicki film uwielbiam was ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Miesiąc temu
Oktawia Piech
Oktawia Piech

Nie przejmuj się w chalasach czy nie zawszcze przyjemnie mi się cie ogląga

Miesiąc temu
Tablet Szkolny
Tablet Szkolny

Jesteś ładna bella

Miesiąc temu
Eliza Kłosowska
Eliza Kłosowska

jesteś ta ka 😊😊😊😉😉😉😉❤❤❤❤❤😘😘😍😍😍🙂🙂🤔🤔🤔😛😛

Miesiąc temu
Wiktoria Trofimiuk
Wiktoria Trofimiuk

Bella nagrasz obby (vito i Bella) pysia i Hektor PLISKAAAAAAAAAAAAAA

Miesiąc temu
Majusinka
Majusinka

Ja już zapomniałam ale nadal oglądam:) epicki film:) czekam na kolejne ☺️

Miesiąc temu
Gabi Domalik
Gabi Domalik

Bella zaje fajny filmik przypnij mi serduszko proszę 🥰 i pozdrawiam Ciebie i Vita

Miesiąc temu

Kolejny

KUBAŃCZYK - ZATAŃCZ ZE MNĄ (prod. Krupek)

3:16

MARCIN DUBIEL ARESZTOWANY!

8:49

MARCIN DUBIEL ARESZTOWANY!

czilerka

wyświetleń 808K

AMONG US z Widzami w Roblox!🤩| Bella

23:10

AMONG US z Widzami w Roblox!🤩| Bella

KittyBella

wyświetleń 308K

100 Days in a Minecraft World

31:21

100 Days in a Minecraft World

LDShadowLady

wyświetleń 14M

KUBAŃCZYK - ZATAŃCZ ZE MNĄ (prod. Krupek)

3:16

MARCIN DUBIEL ARESZTOWANY!

8:49

MARCIN DUBIEL ARESZTOWANY!

czilerka

wyświetleń 808K

NAJGORSZA wizyta u lekarza NA ŚWIECIE

15:03

NAJGORSZA wizyta u lekarza NA ŚWIECIE

Pokój Wytrzeźwień

wyświetleń 161K

Minecraft wait what meme part 2

4:46

Minecraft wait what meme part 2

Masloni Craft

wyświetleń 1,4M